9 Jan 2013

NEW IN: BELT ON SALE

Photobucket Photobucket
Gjorde mig noget af et fund med dette bælte til kun 50 kroner i Gina Tricot! Det er virkelig lang tid siden jeg har været i Gina Tricot, men de har nogle rigtigt fine designs i mængden. Jeg stoler ikke helt på kvaliteten dog. Et bælte i denne stil har dog været på min ønskeliste i lang tid nu, så jeg måtte slå til. Hvem ved, måske overrasker det?

TRANSLATION: New in from Gina Tricot. This is so pretty and cheap as well, now I'll se if it lasts for long, otherwise it doesn't matter at that price.

10 kommentarer:

  1. Hvor er det sejt Mie! Jeg har ledt efter sådan et bælte i hvad der føles som hundrede år!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, sådan har jeg det virkelig også!
      Jeg så det faktisk første gang på en jeg tog streetstyle af. Og så slog det mig midt i butikken at det var jo det! :D

      Delete
  2. Hold op, hvor er den bare vildt lækker! elsker simpelthen din blog, og dine fine styles:-)
    Tusind tak for din kommentar!

    Knus Maria
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er jeg bare glad for din kommentar, den kan da kun give et smil på læben. :-) - mange tak!

      Delete
  3. Love the belt! Wish I had a gina tricot nearby, they always have great stuff.


    x Cammie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -