20 Jan 2013

NEW IN: BOOTS

 photo lil2-5_zpsde5015f6.jpg  photo lil1-5_zps5ee52374.jpg
Så blev min sko-kollektion lige et par større. Jeg fik fat i disse på udsalg i H&M, så selvom jeg ikke føler mig som verdens rigeste i denne måned, så var disse altså ikke dem der fik bægret til at flyde over!
Jeg forestiller mig allerede sommerlige outfits i pastel-farver. Og at lave et tone i tone look med disse til fashion week, med min fashion week jakke - den hvide pels!

Det var ikke det eneste der kom med hjem, der kom bl.a. også den fineste blå bowler-hat, som måske kan erstatte min godt brugte sorte af slagsen.

TRANSLATION: Another pair ended up in my shoe collection - but when it is on sale, and from H&M, I guess it is not that much of a bad habit?

8 kommentarer:

  1. Jeg elsker at skoene er hvide og ikke sorte, som man oftest hælder til ;) Planen om at køre tone-i-tone tror jeg ville være så lækker, især med dit smukke, lyse hår :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det ville jo være kedeligt hvis vi alle gik i de samme sko :-) Jeg er dog lidt bekymret for at jeg får dem ødelagt hurtigt, da de er så skrøbelige med den farve.
      - og tusind tak :-)

      Delete
  2. Jeg ville elske at iføre mig de støvler! Og i sær i et gennemført tone-i-tone look!! Overvej lige dem her og en hvid blazer - Guffe guf!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åhr ja, det kunne da være for lækkert med en hvid blazer! rigtig god idé, den må jeg lige fuldføre snarest :-D

      Delete
  3. De er virkelig smukke! Minimalistiske og helt igennem smukke. Glæder mig til at se dig have dem på :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, simple men alligevel iøjenfaldende. De helt simple detaljer er ofte dem der gør et outfit rigtig fint! :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -