21 Jan 2013

NEXT WEEK IS FASHION WEEK

Photobucket
Photobucket
Der skal ses shows, og i kan tro jeg glæder mig til at se hvad de har at byde på, til de shows jeg skal ind og se. Jeg håber jeg kan få taget nogle inspirerende billeder, selvom der altid er gode billeder at finde på fashion weeks hjemmeside. Disse billeder er fra Barbara í Gongini i August.
   Jeg skal til flere shows end jeg før har været, og glæder mig meget. Men shows er ikke det eneste på mit program! Jeg skal nemlig også på jagt efter gademode, som er vildt inspirerende til fashion week, og kan næsten ikke vente med at dele mine billeder med jer - håber jeg får en masse gode med hjem.

TRANSLATION: Fashion week is coming closer, and I'm looking forward to see more shows than ever. But shows are not the only thing I'll be doing, but the streetstyle is a big part of my fashion week as well.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -