30 Jan 2013

READY, SET, GO!

 photo lil07_zps98b3c5a9.jpg  photo lil011of1-1_zps3e184f5f.jpg  photo lil031of1-1_zps617edb52.jpg  photo lil051of1_zpsffce7df8.jpg
Så kom dagen, hvor fashion week skydes i gang! Jeg vil være på gaden og skyde streetstyle fra morgenstunden af. Det første show jeg er inviteret til starter dog først klokken 14, som er Copenhagen furs åbningsshow, som jeg glæder mig utroligt meget til. Jeg er i gang til midnat, og håber det bliver en rigtig god dag, med en masse fashionable mennesker. Det værste er egentlig at jeg skal vildt tidligt op i morgen, for at nå et møde klokken 8.15, puha, det kan godt være, at dagen i morgen bliver lidt sløv.
Sig endelig hej, hvis der er nogen af jer der skal til modeugen :-)

Outfittet er forresten fra i søndags. (se sidste indlæg for mærker)

TRANSLATION: Today Copenhagen fashion week is heating up, and I'm looking forward to see all the fashionable perople, and see some shows. I'm so excited!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -