17 Jan 2013

RIHANNA//ROSKILDE

Photobucket
I har nok hørt det allerede, men nu hører i det så igen fra mig - Rihanna kommer til Roskilde Festival! Så kan det nok være at 2013 skal blive året jeg tager min første Roskilde festival.
Der er delte meninger om denne dame - men jeg synes hun er fantastisk, hun gør pop-musik spændende og hendes stil og personlighed er eksperimenterende, hvilket inspirerer som sindsyg!
Jeg har mange gode minder med Rihanna-night med min gamle roomie, Katrine, som basalt gik ud på at vi hørte non stop Rihanna, drak en øl/cider og bloggede! Har også lavet en lidt uheldig koncert for hele læsesalen på CBS (de burde begynde at lydisolere grupperummene!) Og utallige fester hvor sange som 'Shine Bright Like a Diamond' og 'We found Love' har været sikre vindere når det kom til at få mig ud på dansegulvet!

TRANSLATION: This lovely lady is performing at this year's Roskilde Festival, and now I am for sure going!

2 kommentarer:

  1. Helt enig! Tror også det bliver min første Roskilde festival!<3

    Det er en rigtig fin blog du har, er nu fast læser!

    Håber du vil kigge forbi min :)

    Knus Jessica

    www.adicters.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej jessica.
      Håber sin første gang til Roskilde Festival bliver en god oplevelse :-)

      Og tusind tak, jeg tager et kig :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -