31 Jan 2013

Spotted on McDonald

 photo lil-2_zps6b9dbdb7.jpg  photo lil1-5_zps83b8b086.jpg  photo lil2-5_zps75fcf2ac.jpg
Så er der gået to dage med modeuge, og i kan tro der er en masse inspiration at hente! Især er jeg vild med den streetstyle der er at finde i Københavns gader disse dage. De fleste jeg har taget billeder af, har været i forbindelse med shows. Men denne pige spottede jeg på vej ud fra McDonald, ikke lige det mest fashion sted - så det var ret sjovt.
Jeg kan godt lide den minimalistiske styling med sort og brun tilsat mere funky detaljer - især cappen er da for fin!
Jeg har meget mere streetstyle at vise jer, men det er langt fra alt der vil komme på bloggen, så jeg synes i skal tage et smut forbi StyleGallery, som bugner af inspirerende modeuge streetstyle.

TRANSLATION: Rare place to spot people at fashion week! But it was the case for me with this girl today. Most of the streetstyle I have done for StyleGallery is outside the shows. There are so many inspiring people these days, and I recommend you to see all the lovely street looks at StyleGallery.dk, to see more from danish fashionistas!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -