7 Jan 2013

STINE GOYA KNIT - KEEP IT OR LEAVE IT?

Photobucket Photobucket
Jeg føler jeg har gjort et kup med denne Stine Goya strik sat ned til 1000 kroner! Den er i den fineste angora uld, har den skønneste mint-farve og er lækker varm og vamset - og så har den kun været på gaden siden november! Dertil har jeg også et eller andet specielt forhold til Stine Goya, som var den første "high end" danske designer jeg købte noget ved, og fordi jeg synes hendes designs udtrykker noget feminint og varmt.

Men men men, jeg er også blevet i tvivl om hvorvidt det er pengene værd.. For det første burde jeg ikke smide 1000 kroner efter en strik i denne måned som er hård ovenpå en dyr december måned, hvor jeg bl.a. også skal købe bøger til det nye semester. Og for det andet synes jeg den minder meget om min Lana Del Rey strik (her og her) og fordi min anden strik fra Stine goya også er angora (her og her)... og generelt kan jeg se disse to erstatte denne i forhold til styling.. Men så igen - den farve er så fin og unik.

Lad mig høre jeres mening - keep it or leave it?

TRANSLATION: I love this knit. But can the Lana Del Rey (here and here) or my other Stine Goya knit (here and here) replace it in styling matters? 

What to do keep it or leave it?

18 kommentarer:

  1. Helt sikkert keep! Farven er jo fantastisk og gør at den slet ikke kan sammenlignes med de andre to du linker til :-)
    Men det kan jeg jo sagtens sige, nu det ikke er mine penge, for 1000 kr. er en del. Jeg tror dog virkelig det er en investering du bliver glad for i laaaang tid - se på den altså! :-)

    -Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, den farve er så fin og unik.. og pasteller er vist lidt en trend der går igen og igen! jeg noterer en stemme på "keep it"! :D

      Delete
  2. Den er hamrende lækker - En keeper! :)
    Er vild med farven som er perfekt både sommer og vinter :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, lige præcis. Den vil bryde det sorte og grå så fint til vinter og lave fine pastel outfits på en kølig sommerdag... der er noteret endnu en "keep it" :-)

      Delete
  3. Du har en god pointe... Synes dog den er fantastisk smuk til dig og dit lange, lyse hår, så jeg har svært ved ikke at råbe: keep it!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den er nemlig fin og bliver ret feminin uden at være barbie til mit hår synes jeg... og tusind tak forresten :) jeg noterer "keep it"!

      Delete
  4. Den er pisse lækker til dig Mie! Og jeg vil låne - så keep it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, ja det vil du vel - og det må du selvfølgelig også!
      en stemme på "keep it"

      Delete
  5. KEEEEEEEEEEEEEEEEP IT! Den passer perfekt til dig ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. menge tak! jeg vil nu også vove at sige den ikke er helt skidt til mig! men hvor er det altså ikke spor sjovt for min konto..
      jeg noterer endnu et rungende "keep it"

      Delete
  6. Ej, nu må jeg være mega øv ovenpå alle keeper-kommentarerne, haha. Jeg synes, som du selv også skriver, at den minder rigtig meget om Lana Del Ray-strikken. Og H&M lavede faktisk en i stort set samme blå nuance i angora lidt efter. Jeg troede føst det var den, du havde fundet, lige som jeg har gjort med alle andre, som jeg ved har investeret i Goya'en. Det ligner sgu ikke mig at være så fis-fornuftig, men jeg tror du ville kunne finde noget andet for de 1000 kr, som du med sikkerhed vil få brugt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej hvordan er det gået forbi min næse at H&M har lavet en i den farve? det vil jeg helt sikkert tjekke på trendsales (den er sikkert forsvundet hurtigt ligesom Lana Del Rey gjorde :/)

      Og forresten tak fordi du er så snus fornuftig! det er noget alle shopaholics bliver nødt til at være en gang imellem hvis økonomien skal slå til! Og jeg vil helt sikkert tage den i mente! Jeg noterer en "leave it"!

      Delete
    2. http://www.hm.com/dk/product/05482?article=05482-B#article=05482-A

      ^det er den H&M har lavet :)

      Delete
    3. Hvor er den bare fin også! føler mig helt snydt nu...?

      Delete
  7. Leave it , Girl. 1000,- er satme mange penge! - men lækker er den :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaa, det er ikke spor sjovt at være på SU... men man må vel forkæle sig selv en gang imellem :) men du har en pointe! Jeg noterer "leave it!"

      Delete
  8. Den er flot til dig :-) men personligt ville jeg ikke give 1000kr for en strik eller for et stykke tøj i det hele taget:-)
    http://www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nej, jeg er normalt også god til at jagte tilbud. Og dette er endnu et, den er trods alt også sat 1000 kr. ned i pris.. men du har virkelig ret! 1000 kroner er virkelig mange penge. Jeg er virkelig glad for at jeg har nogle fornuftige læsere! :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -