6 Jan 2013

"THE BLOGGER POSE"

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Blazer: Vintage, T-shirt: COS, Pants: Monki, Shoes: Savannah


Jeg var ude og tage streetstyle i går, og en af pigerne jeg tog et billede af spurgte ind til om hun skulle lave den klassiske "blogger pose" med det ene ben bag det andet, hvilket jeg synes var lidt sjovt. Det slog mig at det gør alle bloggere virkelig.. inklusiv mig selv! Her på det 3. billede udføres den i fulde drag. Men jeg prøver tit at stå på lidt forskellige måder, så det ikke bliver for ensformigt og kedeligt.. så stop mig når jeg falder ind i en rutine og laver de samme blogger-poses altid!

Skoene er forresten splinter nye, fra Savannahs kollektion inde på Nelly. Jeg synes formen er lidt skør, den minder mig lidt om en ballerina-sko. Men jeg er vild med at der både er spænder og snører, som gør dem lidt anderledes. De lynes på indersiden så de er hurtige at komme i, når det skal gå hurtigt om morgen! :-)

TRANSLATION:  One girl I streetstyled mentioned "the blogger pose" and I realised that a lot of bloggers use this pose with one leg behind the other - as I do on the third picture on this post... so I'm not the one to talk! Stop me if you ever think I keep doing the same poses always!

The shoes are new from the Savannah collection, bought on Nelly. I find the shape kind of funny, but i love the laces and buckles.

6 kommentarer:

  1. Gorgeous girl!i love all your poses!
    xoxo
    Dèna
    Style LimeLight

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! That's so nice of you to say :-)

      Delete
  2. Haha, hvor har hun ret! Det gør vi alle sammen! :)
    Lækkert outfit - Den blazer ser rar ud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er lidt fjollet, men det er da også en god "pose"!
      Og tak, den er også vildt blød og dejlig at have på :-)

      Delete
  3. Jeg synes du klarer blogger-posen til UG! :-)
    Ja det var blot en lille observation jeg har gjort mig ;-)
    VH Mie, hende med disco-pants, som var dejlig besværlig, da hun skulle ha taget billede.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej hvor er det godt du kom ind og læste det! Og tak!
      Og du var ikke spor besværligt, jeg synes det var en ret sjov observation - så jeg tyv-stjal den! :-D

      Jeg håber forresten du synes om billedet, det er allerede kommet ind på StyleGallery. Hvis du ikke allerede har set det er her lige et link: http://stylegallery.com/da/post_collections/2113/posts/138936

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -