28 Jan 2013

The details

 photo lil21of1-1_zps264ecc3f.jpg  photo lil11of1_zps13680e97.jpg  photo lil61of1-1_zps8ff2b781.jpg  photo lil71of1_zps24a0a640.jpg  photo lil111of1_zps458ce441.jpg
I går tog jeg mig lidt sammen for at være en lidt bedre kæreste, da jeg fejrede min kærestes fødselsdag med engelsk morgenmad, fastelavnsboller friske fra ovnen, middag med running sushi på vores "stam-sted" og en tur i biografen med en film, som jeg virkelig ikke selv havde høje forventninger til - Django Unchained. Det var skønt at være sammen en hel dag uden andre planer, som jeg ikke helt har mulighed for så tit for tiden. Det kan være svært at være en god kæreste ved siden af studiet, to jobs og veninde-aftaler, men jeg gør mit bedste :-)
- og forresten var filmen rigtig sjov, selvom der var helt utroligt mange drab!

Outfittet havde jeg på da vi tog den klassiske date med middag og biografen. Nederdelen er fra Moss Copenhagen og trøjen fra (very) Vero Moda. I får skoene med i næste blog post!

TRANSLATION: This was what I wore yesterday, when I celebrated my boyfriend's birthday. We had a lovely day, and in the evening we did the classic date with dinner and a move - for the first time!
I'm wearing a (Very) Vero Moda blouse and a Moss Copenhagen skirt.

3 kommentarer:

  1. Det er virkelig nogle skønne billeder, wow!
    Og tak for inspiration - Måske jeg snart skulle hoppe i den selv samme nederdel? :)

    ReplyDelete
  2. Sikke et fint outfit(:
    Hvor er den nederdel bare sød.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -