5 Feb 2013

A Jesper Høvring ball

 photo lilDSC_0683_zpsb102d7cd.jpg  photo lilDSC_0725_zps098f8cc0.jpg  photo lilDSC_0730_zps0de7599b.jpg  photo lilDSC_0743_zps672e71a8.jpg  photo lilDSC_0786_zpsf028e412.jpg
All pictures by me.

Hvis jeg skulle til en galla-fest i morgen ville jeg elske at bære en af disse smukke Jesper Høvring kjoler, som bare er indbegrebet af glamour! Det var første gang jeg var til show på NIMB, og hvor var det bare utroligt smukt derinde! Jeg nåede desværre ikke den brunch de serverede inden pga. mødet - men showet var en helt fantastisk oplevelse i sig selv. Prinsessedrømme altså.. men desværre er jeg ikke inviteret til nogen gallafest i år (endnu)..

TRANSLATION: I'm having cindarella dreams after the Jesper Høvring show. If I was going tomorrow, I would love to wear one of these.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -