15 Feb 2013

CFW: Last night

 photo lille1of1_zps7a89c84f.jpg  photo lillek1of1_zpsf19b092e.jpg  photo lilc1of1_zps6391ea35.jpg  photo lildd_zps3d101ac1.jpg  photo lile1of1_zps898d6778.jpg  photo lilf1of1-2_zps6907f374.jpg
Jeg fortsætter lidt endnu med modeuge - jeg har bare så mange billeder, som fortjener at komme ind. Jeg er normalt stor fan af billeder taget med naturligt sollys, men i må bære over med disse indendørs-billeder i denne omgang.
De er fra afslutningen på min modeuge, med bobler, Gaia-show og skønt selskab. Jeg synes farverne var lidt kedelige til Gaia, men hun formåede at skabe god struktur i strikken og jeg var vild med håret, så jeg gik derfra med blandede følelser. Vi tog videre til afterparty, og havde en dejlig aften. Jeg glæder mig allerede til næste fashion week, hvor det forhåbentlig bliver i selskab med Katrine.

TRANSLATION: Last day of fashion week with Gaia, bobles and two lovely girls. Already looking forward to august for another fashion week.

4 kommentarer:

  1. Det bliver i selskab med Katrine! Har allerede sat kryds i min kalender d:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa! Jeg glæder mig så meget!

      Delete
  2. Kan vi to lige aftale at det ikke regner til modeugen?
    For orker ikke at investere i en pæn paraply

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja for søren! Jeg skal jo have nederdele og kjoler på! uuh, jeg glæder mig til sommer-outfits allerede :p

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -