18 Feb 2013

CONGRATULATIONS!

 photo lil61of1-1_zps8c0d4ae3.jpg  photo lil71of1_zps0d1b54c3.jpg  photo lil81of1-1_zpsad5190e1.jpg
Knit: Stine Goya, Pants & shoes: H&M

Lyse outfits har en helt særlig plads i mit hjerte i den kolde tid, siger jeg klædt i sort fra top til tå i dag... men jeg synes virkelig det hvide vinterlook er fint, især når det er snevejr. Men de lyse farver er nok noget af det mest upraktiske i verden, øj hvor jeg hader at jokke i en mudret vandpyt og have brune pletter på de sarte bukser resten af dagen... Men det afholder mig, som i kan se, ikke fra at tage udenfor i det lyse tøj alligevel :)

Jeg har fundet en vinder af det fine iPhone cover, vinderen blev Cecilie Mortensen, som har fået en mail. Jeg er rigtig glad for at se så mange deltage, og håber i vil deltage når der meget snart kommer den vildeste konkurrence nogensinde (vi snakker værdi af mange tusinde kroner). Så hold øje med det :)

TRANSLATION: Loving the white winter look, but unfortunately, it is not the best match with dirty water puddles... But I wear it anyway, as you might noticed :)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -