6 Feb 2013

FASHION WEEK JACKET IN ACTION!

 photo lil021of1-1_zps2624643b.jpg  photo lil061of1_zps26efc242.jpg  photo lil031of1-1_zpsa07d911f.jpg
Jacket: ASOS, Pants: Stine Goya, Knit: H&M (Lana Del Rey), Bag: Bianco, Shoes: H&M

Dette lyse pastel-look var jeg hoppet i på modeugens anden dag. En af de søde piger fra Elle, der streetstylede mig sagde jeg var som taget ud af Stine Goyas show - hvilket kompliment for en Goya-fan som mig! Man må sige jeg gik all in, og dette er ikke noget jeg normalt ifører mig til hverdag, jeg har jo også navngivet jakken som min fashion week jakke, så den er til når jeg går all in til fashion week! Men lige netop, at man kan få lov at lege lidt mere med sine outfits til modeugen, synes jeg er noget af det sjoveste ved denne uge.

TRANSLATION: I choose this outfit for day two at Copenhagen fashion week. I got very flattered about a girl from the danish ELLE, who told me I looked like one of the Stine Goya girls - and I'm a Goya fan myself, so that was great to hear :)

6 kommentarer:

  1. Hvor er jeg dog vild med det! Det er så hamrende lækkert og gennemført :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er det sødt sagt! Mange tak! :-)

      Delete
  2. FEDT outfit og vildt at du "turde" springe ud i det - virkelig gennemført! :D
    Selvom det er modeuge er jeg nok lidt mere bange af mig, når det kommer til at stå frem på den måde, men du gør et godt stykke arbejde :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det kan være super grænseoverskridende, men jeg synes nu alligevel det er sjovt. Og, det at der er så mange der eksperimenterer disse dage, synes jeg også man 'føler sig mere hjemme'

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -