17 Feb 2013

I'M SO EXCITED!

 photo lil21of1-1_zps7b167ad5.jpg  photo lil91of1_zps682532d9.jpg  photo lil41of1-2_zps412f1870.jpg  photo lil31of1-1_zps51c4326c.jpg
På torsdag skal i altså tjekke bloggen, for der kan jeg endelig sige en masse om det projekt jeg har arbejdet på. Det er så fedt at jeg har fået mulighed for at arbejde med blogs - også når jeg er på arbejde. Jeg har lagt en masse tid og kræfter i det, og jeg håber, at i alle synes om det :) Nu vil jeg ikke snakke mere kodesprog ala "jeg ved noget i ikke ved" - men bare sige husk at tjekke det ud på torsdag!

Billederne her er fra i går, med min elskede Stine Goya cardigan. Der kommer et billede af hele outfittet senere.

TRANSLATION: I'm so excited about a project I'm working on at my work, but unfortunately it is super secret, so I can only recommend you to check out the blog on thursday, where I will reveal it! :)
The Pictures are from yesterday wearing my lovely Stine Goya cardigan - the outfit pics will be up later.

5 kommentarer:

  1. Fantastic blog and brilliant post! You're amazing!!! You're got such fantastic taste! Loving the way you write too. :-) Absolutely brilliant!

    Looking forward to more posts from you. I'm now following you on BlogLovin!

    Feel free to check out my blog here - www.the-white-list.co.uk
    And you can follow me on BlogLovin at - www.bloglovin.com/blog/4105110/the-white-list

    ReplyDelete
  2. Virkelig virkelig smukke billeder, hvor er du bare fin! :)

    Har en lækker giveaway igang om den smukkeste Katja Jaeger ring
    Kig endelig forbi bloggen: http://www.nanapankalla.dk/2013/02/giveaway-katja-jaeger-grafik-ring.html

    / Nana

    ReplyDelete
  3. Din blog er virkelig fin, super lækre billeder :)
    Er nu fast følger :D

    - http://sullesblog.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  4. flotte billeder! og smukt pigebarn ;) glæder mig vildt til at høre mere om projektet..... :D
    Følger dig nu via Bloglovin, så jeg er sikker på at få de nyeste opdateringer ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -