22 Feb 2013

LET ME INTRODUCE TO YOU: BLOGMAG.DK

 photo lilred61of1-1_zps8f0a9f05.jpg
Ser lyse fremtidsbilleder i horisonten!

Jeg er simpelthen så stolt over at kunne sige, at projekt Blogmag nu er gået online! Det er et blogmagasin på nettet, med input fra nogen af blogverdenens, efter min mening, bedste bloggere... Og hvad går det så ud på, og er det ikke bare det samme som Bloggers Delight og Looklab - og nej, det er det bestemt ikke. Det jeg er aller gladest for er nemlig det, at samarbejdet kan foregå i frie rammer, også for blogs som er uafhængige på deres egen side.
Magasinet vil hver dag give bud på det nyeste i blogverdenen - fra de bloggere i samarbejdet naturligvis. Det er en inspirationsplatform, hvor man kan lade sig inspirere af mere personlige beretninger end det traditionelle magasin, da det er bloggere, som er hudløst ærlige. Jeg er super stolt over at stå bag siden, og håber at i alle vil tage et kig.
- siden kom online i går, og jeg havde lovet at nyheden ville være der tidligere på ugen, men jeg kunne simpelthen ikke finde tid til at blogge - så det er altså den spændende nyhed, jeg sagde ville komme torsdag :)

Noget af det jeg bestemt også er stolt over er hvad bloggerne frivilligt har skrevet på deres blogs om det, og jeg kunne ikke dy mig for at hente et par print screens ned:

 photo MAGA_zps808f6c2c.jpg  photo Sk_rmbillede_2013_02_21_kl_175334_zps17940780.png  photo 2Februar1-001_zpsfc55c3bf.jpg  photo Indspilningifuldskaeligrm22-02-2013082708bmp_zpsdac9aab1.jpg  photo Indspilningifuldskaeligrm22-02-2013082855bmp_zpsd00e666a.jpg
1. Simple cavalcades 2. Love and live 3. SSORT 4. Charlotte Amalie 5. Stonemuse

Og det var bare et udpluk, jeg er overvældet over den support vi har fået, det er en fantastisk følelse, efter at have lagt en masse arbejde i et projekt, at det bliver modtaget så godt.

Check Blogmag She ud, og fortæl mig hvad i synes - og spørg endelig ind :)

TRANSLATION: Exciting news, Blogmag is online, and I reccomend you all to check it out. I'm overwhelmed by support from everywhere. I would love to hear your oppinion about it.

4 kommentarer:

  1. Det må da tjekkes ud :)

    - sullesblog.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Tillykke med det :) Har lige været inde og kigge og det er da super godt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, det er dejligt at høre, at du synes det :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -