15 Feb 2013

NEW IN: BUTTERFLY FOR MY HAIR

 photo lilsloslashjfe1of1_zpsbaa63ef1.jpg
Købte denne butterfly i genbrugen den anden dag, og synes den er super sød! Jeg er dog målløs over priserne de kører i genbrugsbutikkerne her i København! Jeg havde aldrig givet 40 kroner for denne i en genbrug i gode gamle Vejle, men på den anden side havde jeg nok heller aldrig fundet den...
Idéen er ikke at bruge den som butterfly, men lave den om til en hår-elastik. Jeg håber mit projekt lykkedes, og at det bliver et fint piget look.

Hvad synes i? Bliver det for sukkersødt med lyst hår og sløjfe i?

TRANSLATION: I found this cute butterfly in a vintage store, and have in mind to use it for my hair. What do you think about that idea? To girly?

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -