16 Feb 2013

STREETSTYLE: GREAT CLASSICS

 photo lilst21of1_zps2c75e109.jpg  photo lilst11of1_zpsf15b7b2e.jpg
Den anden dag havde jeg en café-aftale med min veninde, der var til en jobsamtale, der trak ud. Heldigvis havde jeg kameraet med, så jeg kunne lige nå at tage lidt streetstyle. Det blev kun til disse to dog, da der også var nogle forretninger, der trak i mig!
Men jeg synes disse to er gode eksempler på hverdagsoutfits i neutrale farver, der understreger alle de flotte detaljer i deres outfit hver især. Jeg er vild med begge jakkerne især, som er hver deres stil, men som i mine øjne begge er de perfekte klassikere, der holder sæson efter sæson, og kan styles på mange måder.

Hvad synes i om disse to, måske i har en favorit?

TRANSLATION: Spotted these two girls the other day, when I was waiting for a friend. I think both looks are build up with great classic styles that underlines the perfect details in each look.

5 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med nr. 2 look. Den jakke er vildt fed :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg er især vild med det første outfit!
    Skøn frakke :)

    ReplyDelete
  3. ej hvor fedt :D endelig streetstyle bloggeren selv har spottet og ikke bare fundet på nettet :) det er så fedt når en blogger tør spørge og så er det jo nogle helt fantastiske looks (credit til "modellerne") og ikke mindst fremragende billeder (voldsom credit til dig!!)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -