23 Mar 2013

Hi from London

 photo liluntitled1of1_zps8d5a45f4.jpg
Så er anden dag i London ved at være gået, og i kan tro det er skønt at være her. I går var vi på farten fra kl. 4 om morgenen og hele dagen med shopping på det berygtede Oxford Street, hvor alle de store butikker ligger. Der er dog visse fælder, som jeg så mig selv hoppe i, nemlig at købe noget med fra H&M og spise på Pizza Hut.. Men men men, når det er sagt, så fik jeg købt nogle lækre ting med andre lækre steder fra, som jeg på ægte blogger-manér glæder mig til at vise herinde. Jeg har generelt mange billeder og tips, men i får så vidt som muligt en ting ad gangen - i dag bliver i spist af med et detaljebillede af mit outfit fra i går. Hav en dejlig weekend :)

TRANSLATION: I'm in London, and yesterday I shopped at the famous Oxford Street. This is a detail from the outfit that will come later. have a great weekend!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -