11 Mar 2013

I'M IN THIS BIG ASS COAT FROM THAT THRIFT SHOP DOWN THE ROAD

 photo lil31of1-1_zpsa5e6975e.jpg  photo lil11of1_zps5482761e.jpg
Jeg er stadig lykkelig over mit nyeste køb - nemlig denne super lækre persianer pels jakke fra genbrugen. Den er stor, lang og ikke mindst dejlig varm... Sæsonen er måske ikke til en ny vinterjakke, men med denne blev jeg jo nødt til at slå til - og vejret er jo heller ikke helt i forårs-grader mere. Dertil er den tidløs og i lækker kvalitet, der hørte endda pelsprøver med - hvorfor forstår jeg stadig ikke helt... Men som i måske har fornemmet er jeg en lykkelig pels-ejer!

Husk forresten min konkurrence, jeg trækker en vinder af det fine Annlyx-halstørklæde i morgen - chancerne er gode, så tage da og deltag her :)

TRANSLATION: Finally I found one! God, I love it!

9 kommentarer:

  1. Årh, den er bare pæn!! :) Har du set, at Amalie fra roge.dk har lavet pelsen til en vest? Det er altså også lidt cool ;) Bare et tip!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det vil jeg da lige tjekke ud, det lyder ret fedt! Tusind tak for tippet! :)

      Delete
  2. Replies
    1. Tak Karina! Hav en dejlig dag :)

      Delete
  3. Niiiiiice! Hvor har du købt den?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ikke? Jeg fik fat i den i en ganske almindelig genbrug i Vejle, men der var desværre kun denne ene af slagsen, som det jo desværre ofte er med genbrug.

      Delete
  4. Hvor er du fin (-:

    // Mathilde fra bloggen Eat The Beat
    www.mathilde-broedsgaard.dk

    ReplyDelete
  5. eij jeg elsker genbrugs butikker! erhvervede selv en lækker lang persianer i efteråret :) and still lovin it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg vil løfte sløret på at jeg har en genbrugs guide til London lige på trapperne :p og persianerpelsen kommer jo til at hitte for evigt - i hvert tilfælde for mig :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -