16 Mar 2013

IN DESPERATE NEED OF LONDON TIPS!

 photo london2lil_zps4b2ad2c2.jpg
På torsdag tager jeg en forlænget weekend til London med Katrine - og i kan tro jeg glæder mig!
Vi skal se enkelte turist-seværdigheder, opstøve de bedste genbrugsbutikker, spise god men ikke alt for dyr mad og mon ikke vi ender på en hyggelig bar en aften?
Har nogen af jer været i London før, og i så fald - har i nogle gode tips til de gode markeder, genbrugsshopping, generel shopping, spisesteder, seværdigheder osv osv. - så har jeg virkelig brug for jeres hjælp eftersom jeg aldrig har været i London før :)

TRANSLATION: Next thursday I'm leaving for London for the very first time with Katrine. Do you have any London tips?

2 kommentarer:

  1. Åh hvor er du heldig, London er helt vildt fantastisk. Jeg kan varmt anbefale den italienske restaurant Signor Sassi som ligger ret centralt - deres adresse kan du finde på hjemmesiden, www.signorsassi.co.uk
    Det er sindssygt lækkert!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tog lige et smut forbi hjemmesiden, og det ser virkelig lækkert ud! Det vil jeg helt sikkert prøve at finde, når vi tager afsted. Tusind tak for tippet :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -