17 Mar 2013

LAST NIGHT

 photo 2-1_zps7a5c6374.jpg  photo 4_zpsa219bb12.jpg  photo 3_zpse7377070.jpg  photo 1-1_zps0fc0f00c.jpg  photo 5_zps091cd81b.jpg
Undskyld stilheden på bloggen, jeg er blevet småsyg, men stadig travl, så jeg bruger den fritid jeg har på at give mig selv lidt ro, så jeg kan blive frisk til London. Men det stoppede mig dog ikke fra at tage til fest i går, og hold op det var en god aften. Her er nogle knap så gode billeder af hvordan jeg så ud. Så jeg valgte at gøre dem sorthvide og lave en masse kontrast for at skjule den ringe billedekvalitet, som det ofte bliver i lyset af min lampe sent om aftenen.. Men håber i kan se det for jer alligevel - kjolen er alligevel sort og nederdelen  sølv/sort. Jeg prøvede for første kan at bruge denne nederdel under, og synes det blev en meget fin detalje. Tasken i fjer er fra Friis & co.

TRANSLATION: Pictures from last night. Sorry for the over-edited photos.

Follow my blog with Bloglovin

6 kommentarer:

  1. Det fungerer jo helt enormt godt med nederdelen under kjolen - Det gør lige looket lidt mere elegant uden at det er for meget! Hvor er du kreativ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, tak Ida! Idéen kom ret pludseligt midt i en tøjkrise - for den gør det altså lidt mere festligt, kjolen alene er jo lidt "girl next door" :)

      Delete
  2. Det er nogle rigtig fine billeder :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak skal du have Karina :) jeg er rigtig glad for at du synes om dem :)

      Delete
  3. Replies
    1. Hvor er du sød, mange tak! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -