23 Mar 2013

London outfit #1

 photo liluntitled3of1_zpsb7ff57a8.jpg  photo liluntitled2of1_zpsa555a307.jpg  photo liluntitled5of1_zps81b1d76f.jpg  photo liluntitled6of1_zpsf0261677.jpg  photo liluntitled10of1_zps25e8c87f.jpg  photo liluntitled11of1_zpse38f08c6.jpg
Shirt: Vintage, Hat & shoes: H&M

Prøver at udfolde mig lidt i mine outfit-billeder hvad angår stillinger at stå i, om det er godt eller skidt vil jeg lade jer bedømme :) Jeg vil smutte ind i byen og få London-shoppet endnu mere.

TRANSLATION: Checking in with the first London outfit this morning, and now hitting the city again :)

16 kommentarer:

  1. Super cool outfit og skide gode billeder :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak for din søde kommentar :D

      Delete
  2. Rigtig fint outfit og hvor er du heldig at du er i London :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, her er så skønt, en skøn shoppe-by!

      Delete
  3. Fantastiske billeder. Og et virkeligt lækkert outfit.

    Fin blog. Vil du ikke tage et kig forbi min?
    http://nudeblack.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg glad for at du synes, mange tak! :D

      Delete
  4. Argh dejlige billeder... Jeg skal til London om to måneder og jeg glæder mig så meget :) Må jeg spørger, hvor i bor henne? Da jeg kigger efter steder. // Amelia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej hvor lyder det dejligt :) Vi sov hos en bekendt, så på den måde har jeg ikke nogle erfaringer med gode hoteller i London, desværre :) Men jeg ved at Ryanair garanterer billigste hotel, og giver penge tilbage hvis man kan finde noget billigere, hvordan det helt præcist virker er jeg lidt i tvivl om, men det lyder da billigt, ikke?

      Delete
  5. "So London-ish". Super fedt :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja ikke? :p Tusind tak Stefanie!

      Delete
  6. Det er SÅ godt! Bliv endelig ved med at hoppe! :)

    ReplyDelete
  7. really great outfit, perfect for roaming the streets in london!
    xx Kate

    The Style Department

    ReplyDelete
  8. som altid skønne billeder :) og fedt at du afprøver nogle forskellige poses!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg så glad for at du synes! Den første her endte dog med at blive den sidste pose i de bukser! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -