26 Mar 2013

London outfit #2

 photo 2untitled13of1_zps6c6681db.jpg  photo 3untitled14of1_zps3569b4ad.jpg  photo 1untitled12of1_zpsa108bb13.jpg
Blouse: H&M trend, Skirt: Dorothy Perkins, Shoes: H&M, Lipstick: Topshop All About Me

Jeg kunne simpelthen ikke vente med at tage nogle af mine nye indkøb i brug allerede 2. dag i London.. Jeg endte på den måde ud med at have både min nye trøje, nederdel og læbestift på :) Har fået købt alt for mange læbestifter i London, men so far er jeg virkelig glad for dem alle! Denne funky pink farve 'all about me' er fra Topshop, og jeg siger jer den holder godt og føles super blød og plejene på læberne, så jeg vil jeg helt klart anbefale Topshops læbestifter. Er i forresten interesserede i at jeg skriver på hvilken læbestift jeg har på når jeg ligger outfit-billeder op som jeg har gjort her? Jeg regner nemlig med at have læbestift på meget mere fremover med alle de nye skønne farver jeg har fået til samlingen.

Hav en dejlig aften :)

TRANSLATION: Just couldn't wait to wear my new clothe and lipstick.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -