1 Mar 2013

NEW IN: PLATEAU SANDALS

 photo lille41of1_zps9a281f8b.jpg  photo lille51of1_zps45da86bd.jpg  photo lille31of1_zpsc5d23837.jpg
Øj hvor blev mine fødder bare glade, da de så solen skinnede sådan i dag! Jeg har nemlig købt disse skønheder i mandags, som i mine øjne er de perfekte sandaler. Jeg er vild med plateau-bunden, som jeg mener er en trend der holder lidt endnu. Det klassiske look med stropper gør dem anvendelige til alt, jeg forestiller mig allerede alle de stumpede bukser, nederdele og shorts jeg skal lege lækker i med de her :)

Mærket er forresten Deena & Ozzy, som forhandles i Urban Outfitters.

Jeg har på det seneste ikke været så aktiv på bloggen, og det skyldes bestemt ikke, at jeg har mistet lysten! Jeg har sovet 5 timer alt for mange nætter efterhånden, fordi jeg har haft rigtig meget at se til. Det har for det meste været spændende ting, så som åbningen af Blogmag, arrangement om tendenser hos Elle, fanpremiere på Beautiful Creatures og besøg gange to i sidste weekend af både svigerfamilie og venner. Men der har også været flere fremlæggelser, noter der skulle skrives til min notegruppe, en opgave der skulle planlægges, en eksamensgruppe der lige skulle helt på plads og selvfølgelig køer der skulle overståes for at få nogle af alle de gratis ting de har delt ud på CBS i denne uge (bl.a. sushi fra Sticks'n'Sushi og morgenmad fra Arla). Så her var et super overfladisk billede af hvad jeg har foretaget mig, men i må endelig sige til hvis der skal uddybning til.
Lige nu er jeg ved at øve mig i at bruge min kalender, i et forsøg på at blive mere struktureret, hvilket jeg på ingen måde er fra naturens side!

TRANSLATION: Spring has arrived, and the sun is shining which has caused a super happy mood for me and my feets! This Monday i puchased these lovely sandals, and I'm already picturing all the summer outfits I'll be wearing with these wonders.

6 kommentarer:

  1. De er vildt fede! Vil selv gerne have nogle lignende :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  2. Åh jeg ville dø for de sandaler! Er det muligt at du kan linke til dem? eller har du købt dem i en butik?
    - Malene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Malene. Jeg har netop lavet reklamation på dem i går, da de gik i stykker første gang jeg havde dem på (en strop gik af) men der var ikke flere tilbage i sort. Men måske de får flere? De er købt i Urban Outfitters i København :)

      Delete
  3. hvad har du givet for dem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg var så heldig at få studierabat (10%) i Urban Outfitters, så jeg gav 378 for dem :)

      Delete
  4. Hej :) Ved du hvad modellen hedder?? De er så flotte og det kunne jo være man kunne få dem endnu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -