28 Mar 2013

NEW IN: SUMMER FAVOURITES!

 photo 1untitled16of1_zps0ad74969.jpg  photo 1untitled17of1_zpsa9758ac3.jpg  photo 1untitled15of1_zpsbf52db06.jpg
To køb som jeg ved bliver et hit hos mig her til foråret og sommeren, nemlig denne læbeconditioner og neglelakken. Læbeconditioren farver, giver fugt som en læbepromade og har tilmed spf15 i sig, meget mere sommer-klar bliver man vist ikke! :) Jeg har valgt farven Electro Peach fra Sleek, som jeg købte i Superdrug i London. Neglelakken er fra & Other Stories i farven 'Paisley Sky' - også en rigtig fin sommerfarve. Håber på at sneen snart forsvinder, og sommeren popper frem :)

Jeg har netop afsluttet dette semester, og den står nu på en mere end to måneders lang eksamensperiode - men tror nu jeg kommer til at blogge forholdsvis regelmæssigt, da jeg jo har brug for pauser fra læsningen/skrivningen.

TRANSLATION: Summer favourites bought in London: Tinted Lip concealer from Sleek in the pretty colour 'Electro Peach' and the nail polish is from & Other Stories in the colour 'Paisley Sky'.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -