26 Mar 2013

Ocean printed loafers

 photo 1untitled1of1_zps2f793f22.jpg  photo 2untitled2of1_zpscf7bdf32.jpg  photo 3untitled3of1_zpsed12d43c.jpg
Shoes: & other stories

I går kom jeg hjem fra London, og endte med at falde i søvn på sofaen, da jeg på trods af tre kopper kaffe var helt smadret, havde nemlig kun fået en enkelt times søvn.. Her til morgen ville jeg lige præsentere jer for et London-køb jeg simpelthen ikke kan vente med at få brugt! Jeg er helt vild med &other storis, og især dette smukke ocean print.. Men hvorfor er det så lige at vejret siger vinter, når jeg og mine fødder vil have sommer og godt vejr, så jeg kan få brugt disse smuksakker? Jeg fik også et par smukke Jeffrey Campbell ballerinaer med hjem, dem slipper i nok heller ikke helt for her på bloggen :)

TRANSLATION: Returned from London yesterday and fell asleep very early because I only had 1 hours sleep before departure! This morning I'm checking in to show you my new and wonderful & other stories loafers, that i bought in London.Hoping for the snow to disappear soon!

2 kommentarer:

  1. De ser virkelig fine ud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak - og de er tilmed rigtig bløde at gå i :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -