7 Mar 2013

PRESHOP & OTHER STORIES

 photo ampotherstories5_zpscb67bb24.jpg  photo ampotherstories3_zps416d91bd.jpg  photo ampotherstories_zps8a8f6044.jpg  photo ampotherstories1_zpsdc8a89fc.jpg  photo ampotherstories6_zpsbdd9aee0.jpg
Hold op jeg er vild med & other stories - tag ind og preshop her. Jeg har lyst til at skifte hele min garderobe ud med skønne ting fra denne shop, det er så gennemført med fantastiske mønstre, klassiske snit og eksperimenterende snit.

TRANSLATION: Check out & other stories' webshop, and fall in love!

3 kommentarer:

  1. Aldrig hørt om mærket før :) Men sikke nogle flotte ting, man kan få :D Kan godt forstå, at du er fristet til at skifte din garderobe ^_^ Sådan har jeg det også lidt. Hehe...

    Simone
    Microcut.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej men deres webshop er også først lige åbnet, så der må du være undskyldt :)
      Jeg tror helt sikkert vi kommer til at se meget fra dem i fremtiden :)

      Delete
  2. Det er nogle super lækre sager de har :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -