8 Mar 2013

WORK IT!

 photo lilh21of1_zpsa5df3966.jpg  photo lilh31of1_zpsa6c4b9a6.jpg  photo lilh41of1_zps6ae158d5.jpg  photo lilh51of1_zps370a93c5.jpg  photo lilh6c1of1_zps323e3ef7.jpg
Jeg er ret vild med shows fra de nye up and coming designers. Det er som om de tør lidt mere, på trods af at nye designere om nogen kan frygte for om man slår igennem eller ej. Det er måske også derfor de gør lidt ekstra ud af at give en wow-effekt, som man ikke lige sådan glemmer. Sådan har jeg det med Designers' Nest, som repræsenterer forskellige unge designere, der alle er super dygtige og eksperimenterende på hver deres måde. Her er lidt billeder jeg tog af deres FW13-kollektion, jeg synes det er utroligt inspirerende, hvad siger i?

Jeg er forresten landet i Vejle, hvor jeg tilbringer min weekend i selskab med familie og venner. Jeg håber i alle har taget godt hul på jeres weekend også :)

TRANSLATION: I always find it fascinating to see what new up and coming designers are reviewing on the catwalk, and I thought Designer's Nest did a very good job at the FW13 collection. Somehow they just dare to put in more to their designs, such a pleasure to watch.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -