18 Apr 2013

Diamond are for ever

 photo JBH_004-620x409_zpsd5225f86.jpg  photo black-spartan-model_zps8139e436.jpg  photo SNake-BoY-620x620_zpsd6901f17.jpg
Jeg husker den dag jeg købte mit første Vogue-blad tydeligt. Jeg købte det på banegården inden en lang togtur til Prag, hvor jeg skulle på ferie med min familie. Det var som åbnede det en helt ny verden for mig af high fashion med alt hvad det medbringer af glamour. Da jeg så disse billeder fra Jason of Bevery Hills mindede den glamour og eksklusivitet mig om min opdagelse af den kunst modebilleder virkelig kan frembringe. Han har lavet smykker, der bl.a. bliver båret af Nicky Minaj og Rihanna, og på hjemmesiden kan man ikke se priser - men bestille en prøvning af smykkerne - hvis ikke det er high class ved jeg ikke hvad det er! Jeg forestiller mig helt utroligt høje priser, som nok ikke kommer i min besiddelse lige sådan.

Men når det er så er sagt har i en mulighed for at vinde et smykke fra denne high end hollywood-designer på World Series of Poker, hvis du har en god portion held i sprøjten. De laver nemlig et samarbejde, hvor Jason of Bevery Hills laver et unikt smykke til. 

Indlægget er udarbejdet i samarbejde med Jason of Bevery Hills x World Series of Poker

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -