24 Apr 2013

Forår med blomster og skørt!

 photo 7_zps45aae52c.jpg  photo 2-1_zps648adecf.jpg  photo 3_zpsca181561.jpg  photo 6_zps33c1b3ee.jpg  photo 9_zps3d3bf721.jpg  photo 10_zps7240022b.jpg
Nederdel: Dorothy Perkins, Skjorte: Monki, Sko: Defeeter

I dag følte jeg for at hylde foråret med skønne farver og blomster, jeg synes at farverne virkelig popper frem når det er stylet med sort. Kan man blive andet end glad af blomsterprint?

Og en lille opdatering: Jeg har fået overstået min, for mig, sværeste eksamen nu, og jeg kan love jer for at det er dejligt at det er ovre, men frustrerende ikke at vide hvordan det er gået (fordi den var skriftlig, altså) - kender i det?
Eksamenen har også været grunden til mindre blogaktivitet på det seneste, men nu er den ovre og i kan tro jeg er glad for at være rigtigt tilbage igen! :)

6 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, er vild med den blomstrede skjorte, den er bare så fin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Julie, og jeg er glad for at du kan lide skjorten :)

      Delete
  2. Du ser bare fantastisk ud på billederne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tak, hvor er du bare sød! :)

      Delete
  3. Åhh hvor et dejligt outfit - bliver helt i sommerhumør :D
    Hilsen vinterfryd.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -