30 Apr 2013

Hverdagshår på ingen tid

 photo a12of1_zps5944393e.jpg  photo lil009_zps9e61b0eb.jpg  photo lila412of1_zps1f256d9f.jpg  photo lila512of1_zps85451447.jpg  photo lila612of1_zps61090476.jpg photo lila712of1_zpsccae9e28.jpg
En ny hverdagsrutine, som vist ikke behøver meget yderligere forklaring end billederne, da denne er meget simpel. Jeg bruger CHI volume booster, da mit hår er meget skandinavisk, tyndt og ikke mindst fint. Denne til at give et let løft, som er rigtig fint til hverdag. Det jeg godt kan lide er, at mit hår forbliver blødt med dette i forhold til fx en hårpudder. Når jeg sætter hårnåle i skubber jeg lidt til håret og sørger for at hårnålen sidder helt ind til hårbunden - ellers falder de ned i mit glatte hår :)


Jeg har aldrig været god til at tage mig god tid til mit hår om morgenen, så derfor skal det helst være enkelt, hurtigt og fyldt med lækre produkter. :)

Hvad er jeres yndlings-frisure til hverdag?

CHI Volume Booster er en gave fra cocopanda

2 kommentarer:

  1. Hvor er du fin i den skjorte ! Elsker dit hår farve;)
    http://www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tusind tak Hosannah, det er jeg glad for, at du siger :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -