3 Apr 2013

LONDON: A pop of yellow

 photo liluntitled2of1_zpsa14a5f5f.jpg  photo liluntitled1of1_zpsab4679b4.jpg
Følte jeg havde brug for en pause fra eksamenen nu, selvom jeg endnu ikke vil ligge opgaven på hylden for i dag endnu. Jeg er midt i en opgaveskrivning, der strækker sig over tre dage i faget organisationskommunikation. Så det er afsted tidligt morgen og hjem sen aften for mig. Jeg arbejder på skolens læsesal på biblioteket hvor jeg koncentrerer mig bedst, og heldig vis er her også andre fra klassen som jeg kan holde frokostpauser med og snakke med, hvis der opstår frustrationer.

Det jeg ville dele med jer i aften er dette outfit fra London - der er faktisk et mere i vente endnu... men i må nok vente til på fredag med at høre fra mig igen, med mindre jeg imod al forventning sidder og har god tid i morgen :)

TRANSLATION: I'm taking a break from my exam, and thought I'd share the third outfit from London with you :)

6 kommentarer:

  1. Hvor ser du fin ud Mie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih tak :) det varmer midt i eksamenen :) (hvor jeg dog ser knap så fin ud)

      Delete
  2. Super fedt outfit!

    Tjek gerne vores blog og hvis du lyster så smid da lige i kommentar - http://livsalling.bloggersdelight.dk/

    Kram fra Liv og Cecilie

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Det er jeg glad for at du synes, tak tak tak :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -