13 Apr 2013

MY LATEST STREETSTYLE

 photo lil3-4_zps13f69df4.jpg  photo lil1-5_zpsdcf80ceb.jpg  photo lil2-5_zpsf77d8f9f.jpg
Pictures by me

Her får i lige tre pæne damer at kigge på, som jeg spottede sidst jeg var ude med kameraet for Costume Streetstyle. Lad mig høre om i har nogen favorit og hvad i godt kan lide ved looket.

Jeg sidder midt i en eksamen, der strækker sig over 5 dage, og efter denne er det straks med at forberede sig til den næste. Jeg render til mange eksamener nu, men bare rolig, jeg skal nok komme ind i en god blogge-rytme igen efter jeg har overstået min største skræk, nemlig et fag 60% dumpede sidste år. Jeg krydser fingre for ikke at skulle op igen :)

TRANSLATION: Three lovely ladies I spotted in Copenhagen. Do you have a favourite?

4 kommentarer:

  1. Min favorit er nr.3 :)

    knus
    www.adicters.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, hun er også fin i sit smukke monokrome look :)

      Delete
  2. Fedt med noget inspiration :)

    Deltag gerne i min Ciaté giveaway: http://www.karina-blog.dk/ciate-giveaway/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, gadebilledet er jo en evig inspiration :) heh. jeg tjekker konkurrencen ud :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -