29 May 2013

Årets bikinier bliver fra Victoria's Secret!

 photo victorias_zpsa85a2bc9.jpg
Jeg er blevet bidt af Victoria's Secret siden jeg besøgte deres utroligt smukke butik på Bond Street i London og købte for flere tusinde kroners undertøj - og gik derfra med lysten til at købe meget mere! Hele atmosfæren i den butik er bare enhver piges drøm! Jeg synes deres undertøj kan fremhæve ens figur godt, og så er designet og samtlige detaljer i top! Derfor har jeg længe haft kig på deres badetøj, og nu har jeg bestilt disse to sæt, som jeg håber klæder mig! Jeg synes der var rigtigt mange forskellige modeller der sad fint på mig i London - hvilket er grunden til, at jeg turde købe bikini uden at prøve det.

Min ellers smukke hvide Calvin Klein bikini fra sidste år er helt ødelagt af misfarvninger fra solcreme.. Kan det ikke retfærdiggøre købet af to nye?

Valget faldt på disse to da den sorte er klassisk smuk, og ikke giver tydelige solmærker. Den mønstrede var jeg lidt i tvivl om, men jeg synes bare mønsteret er så sommerfint og den underliggende gule farve er super lækker til brun hud, så det håber jeg, at jeg opnår denne sommer. Mønsteret er eksotisk og bliver perfekt i Barcelona, hvor jeg forhåbentlig skal vise den frem.

Har i fundet den perfekte sommerbikini i år, eller er den fra sidste år stadig god?

8 kommentarer:

  1. Ej hvor er de lækre!! Dem vil jeg da også have ;)

    Jeg har tre bikinier, som kan genbruges - Meeeen, ovenstående to kunne altså også være fine! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg håber på at ligne disse modeller med dem på... kommer nok ikke til at ske :p

      Og fedt at du har nogle der kan bruges endnu! Pas på med de mange fristelser ;)

      Delete
  2. De er altså også super lækre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak - jeg håber det smitter af :p

      Delete
  3. Jeg havde håbet sådan på, at Victorias Secret butikkerne i Kastrups lufthavn havde bikinier, men det var mest cremer, så jeg håber på, at jeg kan finde den helt perfekte bikini, når jeg til august skal til USA :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er desværre ikke det store vi har at vælge imellem der :/ Planen var også, at jeg skulle købe i London når jeg skal dertil i juli, men turde ikke satse - hvad nu hvis det var udsolgt? Men jeg krydser fingre for dig Sofie!

      Delete
  4. Hvor er de fine, Mie! :) Hvor meget måtte du slippe i fragtomkostninger, også ift. told og skatter osv.? Tænker, om ikke det kan blive lidt halvdyrt, nu hvor der sendes helt fra USA? :( Jeg har nemlig selv længe overvejet at købe noget derfra..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak - og jeg kan godt forstå du har overvejet at bestille noget, de har sådan nogle fine ting!

      Det med told og skat er jeg ikke helt sikker på - for det er jo lidt et spørgsmål om held, om ens pakke bliver taget i tolden :) Man skal kun betale told, hvis man køber for over 1150 kroner, hvilket jeg ikke har, så jeg skal "kun" af med moms og importgebyr hvis jeg bliver taget, hehe. Fragten var på 34 dollars, men jeg sparede 15 dollars på en rabatkode jeg fandt ved en googling (der galdt ved køb over 100 dollars).

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -