1 May 2013

Behagelige klæder fra Moss

 photo aring8_zps84844d8e.jpg  photo aring5_zpsa375f1f1.jpg  photo aring4_zps52a18c48.jpg  photo aring2_zps882aa711.jpg  photo aring7_zpsbaa226b4.jpg  photo aring6_zpsbcdafd86.jpg
Det er altid grænseoverskridende at få en ny fotograf til at tage billeder, synes i ikke? Denne gang fik jeg min søde veninde Christine til det - hun er nemlig også selv blogger, så vi kunne lige gøre hinanden en tjeneste :) Vi er i gruppe sammen om vores projekt, som vi arbejder på lige nu med to andre søde piger. Men vi er gode til at hygge imellem arbejdet, med bananpandekager, Frozberry, mexicanske pandekager, sushi og nu også at tage billeder til bloggen.

Både blusen og nederdelen er forresten fra Moss Copenhagen :-)

7 kommentarer:

  1. fint outfit :) og fin blog generelt
    vil du også tjekke min blog ud?

    xx, OliverGliese
    www.theurbanmessage.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Oliver, jeg vil selvfølgelig kigge forbi :)

      Delete
  2. Moss har virkelig nogle lækre ting :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det har de, rigtigt mange ting der er vildt rare at have på også :p hehe.

      Delete
  3. jubii, super fint!! og hyggeligt at tage billeder sammen :-* knuuuus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg håber du er klar på samme tur i morgen? :p

      Delete
  4. Dejligt outfit - Moss Copenhagen laver bare nogle dejlige ting. Elsker deres forretning i Guldsmedegade :D
    Hilsen vinterfryd.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -