14 May 2013

Eget design

 photo lil2-5_zps1033362e.jpg  photo lil3-4_zps6688407c.jpg  photo lil6_zpsc6384ad5.jpg
Fik for første gang en del af sættet brugt (som består af t-shirt og shorts)! Jeg fik den lavet i en skrædderby i Vietnam, og tanken bag var at jeg gerne ville have noget i det karrakteristiske asiatiske silke, men i vestlig minimalisme. Det blev til denne t-shirt med løs pasform. Jeg er rigtig glad for den, men det bliver nok aldrig en jeg kommer til at gå med meget, for jeg synes faktisk den er lidt besværlig at style... men et par sorte bukser kan man aldrig gå galt med! :-)

6 kommentarer:

  1. Den er virkelig fin - Er vild med detaljerne :)
    Jeg er også gået i gang med at overveje, hvad jeg skal ha syet i Vietnam til sommer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak :) skrev en laang historie i en kommentar på din blog om vietnam, hehe. Også om skrædder og sådan :p

      Delete
  2. Replies
    1. Åh tusind tak - det gik jeg også lidt efter :p hehe

      Delete
  3. Replies
    1. Tak karina, det er jeg rigtig glad for at du synes!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -