21 May 2013

Fødselsdagsdage :-)

 photo lil8_zps927e9852.jpg  photo lil7_zps2607c699.jpg
 photo lil9_zpsdf4d44a7.jpg
T-shirt: Own Design, Pants: H&M, Sandals: Marni x H&M

Det har været nogle travle dage med fødselsdag hvor jeg først blev fejret til midnat med shots sat i fødselsdagsflag (som jeg heldigvis ikke tog alene), familiebesøg dagen efter hvor vi nød det gode vejr i københavn, både på min fødselsdag d. 17. og d. 18. med karneval.
Dagen efter stod den på tødemiddag for pigerne, hvor jeg brugte hele dagen som husmor i køkkenet, hvor jeg lavede sushi og intet mindre end 16 små jordbærtærter :) Det blev en virkelig dejlig aften. I aften tog Katrine hjem, og så skal der fejres fødselsdag med min kæreste - hold op en masse fejring :)

Jeg håber i hænger ved på trods af, at der ikke er kommet noget nyt siden før min fødselsdag - vi har vel alle travle perioder? :)

2 kommentarer:

  1. Tillykke!! :D
    Det lyder som om, du er blevet fejret på bedste vis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak Ida! Det kan du tro jeg også blev :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -