26 May 2013

Forårsfest

 photo lil3-4_zps37dc8109.jpg  photo lil1-5_zps76030277.jpg  photo lil4-3_zps7f10cd18.jpg
Top: H&M, skirt: Moss Copenhagen, Shoes: ALDO

Sådan så jeg ud i fredags, hvor jeg var til fødselsdag hos en af mine klassekammerater. Toppen er ny, og rigtig sommerlig med den gule farve og de abstrakte blomster, jeg fandt den til sølle 179 kroner i H&M, og den kommer jeg garanteret til at bruge meget sommeren igennem. Dens tynde stropper er jo perfekte til en solrig dag, for ikke at få alt for tydelige solmærker :-)

18 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare fin ud :) Lækkert outfit :)
    Ved du om man kan finde den på nettet? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, det ved jeg faktisk ikke. Den er fra det "alminelige" H&M-mærke 'everyday', som de har ret meget af online, så chancen er helt klart god, for at finde den :-) Men jeg købte den i den store h&m på amagertorv i københavn

      Delete
  2. Replies
    1. Ej hvor er du sød, tusind tak Joanna! :)

      Delete
  3. Hvor er det en smuk sommer top!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Anne Cathrine! :)

      Delete
  4. Super flot look ;)
    Super flot farve, er helt vild med gul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, gul er så sommerlig en farve - og mange tak skal du have :-)

      Delete
  5. Er vild med din blog - du skriver nogle gode, relevante tekster plusset med lækre billeder. Tommel op!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg da vildt glad for, at du synes :) Tak!

      Delete
  6. Seriøst, jeg havde aldrig gættet på, at toppen er fra H&M! Den ser så lækker ud, og meget mere luksuriøst end hvad H&M normalt kreere :D Virkelig lækkert outfit, og den gule er så flot til dit lange, lyse hår :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, man kan altså blive overrasket i den butik - og det er fedt for økonomien, hehe :-)
      Og tak for dit kompliment Sofie, det varmer at få at vide :)

      Delete
  7. Gud hvor er den top bare lækker! Hvorfor har jeg slet ikke set den i H&M? Hihi. Den gule farve er virkelig god til dig og dit lyse hår, du ser så fin ud :-)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -