24 May 2013

Outfit på Nyhavn

 photo lil3-4_zpsed5a14dc.jpg  photo lil2-5_zps6943bb6d.jpg  photo lil5-2_zpse70a21a2.jpg  photo lil1-5_zps0b64a037.jpg  photo lil7_zpsbd732f74.jpg
T-shirt: H&M, Skirt: WHYRED, Sandals: Marni x H&M

Jeg er blevet glad for at kombinere skrigende farver med grå, da det nedtoner dem lidt i forhold til sort, som jeg ofte bruger til at få farverne til at poppe frem. Men kombinationen med grå gør det mere harmonisk på trods af en skarp gul - men det er måske bare min mening?

Billederne her er faktisk ved at være halvgamle, de er nemlig fra den dag vi afleverede vores projekt. Det var dejligt vejr, og vi nød at være færdige med opgaven på Nyhavn, hvor jeg fik en virkelig lækker skaldyrssalat og efterfølgende en gammeldags is - det var virkelig en dejlig eftermiddag og aften med pigerne fra gruppen.

Nu vil jeg smutte i bad og ned i byen for at tage nogle streetstyle-billeder :) I aften står den på fødselsdagsfest og bytur - det skal nok blive hyggeligt.

Håber i alle får slået hul på weekenden på en god måde :)

8 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin gul t-shirt - og jeg giver dig ret i, at den går godt med grå!

    amaliexamalie.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak, jeg er blevet lidt glad for at kombinere mine farver med grå :)

      Delete
  2. Ser også rigtig flot ud :) Og ja, det nedtoner faktisk den gule t-shirt meget godt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak - jeg er glad for, at det ikke bare er mig der tænker det :)

      Delete
  3. Hvor ser du godt ud!
    Og jeg er helt vild med farvekombinationen!

    Og tak for dine mange tips til Vietnam! Vil danne mig et overblik så snart jeg har en pause i læsningen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Ida! Og det var så lidt, jeg ville ønske jeg selv kunne tage afsted til det dejlige land igen! :)

      Delete
  4. Oh I love that scaloped yellow shirt, such a classic yet modern piece :-)

    Ani
    www.fleurani.blogspot.de

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -