16 May 2013

Seneste bestilling

 photo gorilla_zps54960a5c.jpg
Jeg går i øjeblikket spændt og venter på denne t-shirt, som jeg har bestilt fra ebay. Synes den er rigtig rå på en sød måde, hvis man kan sige det? Jeg forestiller mig at style den med et sort skaterskirt og en lille taske på skrå og et par rå støvler eller fine stiletter til fest. Det er en herre t-shirt, så jeg regner med at den får et oversized fit.

Jeg fandt den her.

Og en personlig status får i også med. Jeg er nu færdig med at skrive projekt og har et par uger inden jeg skal op og forsvare det - og det er altså skønt! Jeg fejrede at vi var færdige med pigerne i går, med shopping og senere middag og is på nyhavn - jeg siger jer det var dejligt i det varme vejr som vi virkelig også har i dag og som forhåbentlig holder til i morgen hvor jeg har fødselsdag!!! (det afhænger vel af om jeg har opført mig ordenligt?) :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare dejligt at projektet er overstået og du kan nyde sommeren :) Jeg har bar travlt med eksamenslæsningen, så ingen sol til mig!

    Og den t-shirt - Den er vildt lækker! Og din styling lyder spot on :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Øv øv øv! ellers plejer det altid at være en god undskyldning at tanne lidt med bøgerne? :p

      Delete
  2. Håber ikke vejret kommer til at afhænge for meget af dig, så kan vi jo ikke regne med ret høje temperaturer ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vejret blev jo strålende - kunne man have forventet andet?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -