9 May 2013

Sommer sommer sommer!

 photo lil3-4_zps17f85d80.jpg  photo lil1-5_zps5d7962bb.jpg  photo lil5-2_zps877a40b8.jpg  photo lil8_zps6639347e.jpg
Jeg håber snart vi får lige så godt vejr som i tirsdags! Her var dette pigede sommerlook nemlig intet problem at have på hele dagen! Jeg brugte dagen med at skrive opgave med pigerne indtil jeg skulle mødes med en veninde i byen, hvor vi tog til et arrangement Danish Fashion Institute har lavet i samarbejde med, denne gang, Peter Jensen. Her fortalte han sin historie og udvikling som designer, hvilket var ret interessant. -Vi fik også taget et celebrity-billede med ham - men det kommer altså ikke på bloggen ;-)

Både min body og sandalerne er fra Marnis designsamarbejde med H&M - som nok er min favorit af de samarbejder H&M har arbejdet på. Nederdelen er fra & Other stories, og jeg er særligt vild med det kraftige materiale og detaljen nederst, der ikke blot er flot, men også sikrer at den ikke blæser op - det er smart!

12 kommentarer:

  1. Hvor er du vare sød på det sidste billede :) super cute outfit !!!
    www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mange mange tak, det er jeg så glad for at du synes! :D

      Delete
  2. Sidste billede er bare perfekt - godt taget! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak! jeg takker min veninde christine for at have taget det :)

      Delete
  3. Åhh - Elsker dine flotte billeder og gennemførte outfits! Og ovenstående er ingen undtagelse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er det bare pænt sagt Ida, mange tak! :)

      Delete
  4. Det er så fint et look :) Dejligt sommerligt og krydser fingre for, at det snart bliver så godt vejr igen :)
    Det arrangement lyder super spændende :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, vi håber! Man kan mærke det luner lidt, men gid det var varmt som i tirsdags! :)

      Delete
  5. Du ser virkelig skøn ud på billederne :) Flot outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er du sød, mange tak Karina!

      Delete
  6. Hvor er du bare mega fin, feminin og sommerlig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er en dejlig kommentar, tak for de søde ord Mette!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -