27 May 2013

Sommerfine sandaler fra Esprit

 photo S10360_761_zps740cc82d.jpg
 photo S10360_341_zps8d8883e5.jpg
Begge par er fundet hos Esprit (fås her)

Vejret har virkelig indvirkning på hvad jeg kigger efter på webshops og i butikkerne, og nu hvor det har vendt og blevet dejlig solskin igen er det lækre sommer-items der er i kiggerten!
Derfor faldt jeg netop over disse sandaler. Altså ikke bare fordi det er varmt, men fordi jeg er vild med denne low key stil, der kan bruges til hverdag og på sommerferien. - Er der noget værre end et par ballerinaer, hvor tæerne bliver lukket inde på de allervarmeste dage? - Det er i hvert tilfælde noget der har fået mig til at svore, at jeg aldrig mere ville udsætte mig selv for det, men sommer efter sommer gør det lidt alligevel..

Noget der er vigtigt ved et par sommer sandaler er, at de skal kunne styles på kryds og tværs med ens sommertøj. Jeg kunne, pga. disses forholdsvis simple design, både style dem med et par opsmøgede bukser på de kølige dage eller sommeraftener eller en lys sommerkjole, shorts eller nederdele til de dage hvor solen står højt.

Hvilke sandaler er jeres must-haves?

Jeg blev tilbudt dette indlæg af Esprit, og da jeg først fik tilbuddet tænkte jeg straks eej, er det ikke for lidt ældre damer end mig? Men da jeg alligevel vovede mig ind på deres webshop slog det mig at de rent faktisk havde nogle fine ting - særligt sko, solbriller og lækre læder- og denimjakker. Se mere på deres website her. Måske det er sådan et mærke jeg har haft et lidt fordomsfuldt forhold til - men fremover kunne jeg godt finde på at se forbi i deres butik. Nogle gange finder man nogle af de bedste ting i de butikker man normalt ikke kigger i. Sådan har jeg i hvert tilfælde oplevet det nogle gange :-)

Sponsoreret

6 kommentarer:

  1. Jeg har det på præcis samme måde med brandet men måske man skulle give det en chance? Er helt vild med de sandaler du viser her, og jeg vil især gerne gå sommeren i møde i den gule udgave!! :)

    Jeg har ikke et sandal-must have - I hvert fald ikke ud over mine Acne Strain som allerede er i garderoben :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, farvel til fordommene om Esprit - de laver jo nogle rigtig fine ting! :) Og dine Acne Strain er også virkelig smukke Ida!

      Delete
  2. Mine must have sandaler er et par gule, og disse er jo helt perfekte :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, til et par brune stænger ville den gule farve jo være så så smuk!

      Delete
  3. Hvor er de fede!!

    /knus
    fifteenyiyang.blogspot.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -