3 May 2013

Spotted!

 photo lille1_zpsf3f38666.jpg  photo lille3_zpsd238e8aa.jpg  photo lille2_zpsc36b4fec.jpg  photo lille4_zps5e3b68b0.jpg
Her er 4 piger frisk fra gaden (skriver jeg med frygt for at få det til at lyde som om de er trækkere). Jeg synes de viser god variation i hvad man kan iklæde sig på en forårsdag, hvor graderne ikke ligefrem er sommer.

Jeg er vild med de neon-orange sneakers på billede 1, som lyser op i solen - og død misundelig på Balenciagatasken! På billede to køres den simple stil rigtigt fint med en lang jakke og klassiske sko, der giver det hele klare linjer. Anne Kathrine på billede tre er i mine øjne vildt gennemført.Jeg er især vild med hendes bukser fra Acne, der har en rigtig smuk overflade og hvordan hun kombinerer de lidt stumpede bukser med et par klassiske laksko. På det sidste billede spottede jeg sjovt nok en pige fra Vejle (som jeg kommer fra). Og hun forstår virkelig at mikse materialer, så de bliver interessante med slange-bukser og leopardjakke går hun all in på dyreprint på en fin måde.

Hvilket outfit kan i bedst lide?

2 kommentarer:

  1. Jeg kan slet ikke vælge; Jeg er ret vild med det casual look på billede 1 og de farvede sneakers giver det en lækker kant. De korte bukser og de herreinspirerede sko som både ses på billede 2 og 3 er en lækker detalje, og så er pigen på billede 4 god til at mikse; Både print, stilarter og materialer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg kunne ikke være mere enig søde Ida :) de har hver deres unikke stil der alle er misundelsesværdige :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -