7 May 2013

Tid til bare ben!

 photo lil1-5_zps335d4530.jpg  photo lil9-2_zpsd2ca293c.jpg  photo lil10_zpsa88f57b1.jpg
Nederdel: Primark, Bluse: H&M Trend, Sandaler: Topshop

Jaa vejret er så dejligt, at jeg kan få luftet de vinterblege ben! Blev helt rød over at sidde og spise frokost udenfor! Det er utroligt hvor lidt der skal til med de vinterblege ben! Det skal dog siges at der normalvis går lang tid før jeg bliver brun, men jeg er all in på at det skal ske - så frem med benene allerede nu :-) Har i også været ude i det gode vejr?

10 kommentarer:

  1. Man kan ikke andet end at blive i godt humør af de billeder :) Og dejligt feminint og sommerligt outfit :)

    Jeg ligger desværre syg, så jeg har ikke vejret uden for en dag de seneste dag - Og jeg er lige ved at blive idiot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej, det er jeg ked af at høre Ida! Men i dag har heldigvis ikke været den værste dag at være syg, hvis du stadig er plaget. Jeg endte i hvert tilfælde med at være drivvåd i formiddags! :)

      Delete
  2. Sikke nogle dejlige sommer billeder! Vejret har også bare været så lækkert altså ;)

    Knus
    www.adicters.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Sikke nogle dejlige billeder. Du ser jo super skøn ud, og det er virkelig en rigtig flot nederdel! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tusind tak, det var dog et skønt kompliment :)

      Delete
  4. Det bliver skønt når bare ben bliver hverdags kost!

    Jeg afholder en super fed give away hvor du kan vinde en flot sølv ring fra Bramble! Deltag her: http://www.gittemary.com/2013/05/bramble-give-away.html

    Knus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, nu må ventetiden snart være ovre, ikke? :)

      Delete
  5. Super skønt sommeroutfit og så er farverne på billedet vildt flotte! :-) Lad os håbe, at der kommer mere af det gode vejr :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak - sådan noget varmer en fotonørds hjerte :) Og vi håber klart på at der kommer meget mere af det gode vejr :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -