12 Jun 2013

Byd den nye klassiker velkommen

 photo lil1a_zps4cb435fd.jpg  photo l15_zpsec368edb.jpg  photo l4_zps5e111021.jpg  photo 1l0_zps7fe7d80e.jpg  photo l18_zps886ac837.jpg
Cardigan: Acne, T-shirt & shorts: H&M, Bag: COS, Sneakers: Nike

Jeg var så heldig at spotte denne tidsløse cardigan til Acnes sample sale - og selvom der ikke var helt så billigt, som jeg havde håbet, kom både denne og en nederdel med mig hjem. Jeg har besluttet mig for fremtidigt, at jagte lagersalg lidt mere, så jeg kan få luksus i garderoben med lidt rabatter - man er vel studerende..

Tasken her går jeg med virkelig ofte, men den når på en eller anden måde aldrig med på outfits... Den har den perfekte størrelse til mit kamera, mon COS har tænkt over det da de designede den?

Har i forresten hørt nyheden? Isabel Marant laver designsamarbejde med H&M - mon ikke det nok skal blive populært?

9 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare fantastisk ud Mie :) FLot outfit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Karina, det er jeg rigtig glad for, at du synes!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Mathilde, jeg så din kommentar over mail med "Virkelig lækkert outfit, sommerligt og feminint på en gang Og de nike sneakers sætter prikken over i'et!"

      - Og jeg takker meget for den, lidt underligt den er forsvundet herinde :-)

      Delete
  3. Lækkermås! :)

    Du ser fantastisk ud i din nye fantastiske cardigan - Og tak fordi du mindede mig om, at jeg snart burde tage mine shorts magen til i brug :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fedt - de er også bare så fine sommerlige - og virkelig gode på varme dage :-)
      - Og tak for din som altid søde kommentar :)

      Delete
  4. Så fin så fin :-) fedt med lækkerier i klædeskabet det håber jeg på at få råd til en dag :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeg kan varmt anbefale lagersalg - og udsalg, hehe :-)

      Delete
  5. Rigtig fint outfit og er vild med tasken, den ser nemlig perfekt ud i størrelsen :) Tror desuden det er en smart idé med de lagersalg, ville ønske vi havde flere herhjemme i Aalborg :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -