20 Jun 2013

Festival outfit - Northside #1

 photo lil1-5_zps83719845.jpg  photo lil3-4_zps74262c43.jpg  photo lil5-2_zps746cf19c.jpg  photo lil7_zps98464ad9.jpg
Det er meget udbredt, at bloggere, når de ikke er så aktive med indlægs-skriveriet, skriver undskyld for det. Lige nu sidder jeg med følelsen af, at jeg nok i virkeligheden også burde sige det over min manglende tilstedeværelse på det sidste.. Men det burde og gør jeg simpelthen ikke - for jeg bliver nødt til at erkende, at bloggen ikke kan være min førsteprioritet altid, og det skal være tiden og lysten der styrer hvor meget der sker herinde. Det er helt klart tiden der har været grunden til, at der er sket en del mindre lige på det seneste - og jeg har jo egentlig ferie fra skolen lige nu...

Når det er sagt, vil jeg sige jeg er virkelig positiv over at se, at i stadig kommer forbi - det er alligevel dejligt nok at vide, at i stadig er interesseret i bloggen - også selvom jeg forsømmer jer så meget :-)

Og - nå ja - grunden til mit manglende tilstedevær? Som min overskrift fra i går sagde, har jeg været til Northside festival, hvor jeg både fik jobbet for Costume Streetstyle og festet i det kære Århus :-) - Mere om det senere. Derudover har jeg været en tur forbi min familie i Vejle, holdt en hulens masse grill-aftener og arbejdet rigtigt meget på det seneste. Jeg troede, at ferie fra skolen betød, at jeg kunne få lov at dase lidt, men nej... Lige nu drømmer jeg faktisk lidt om den dag, hvor jeg tænker "Puuh, hvad skal jeg dog bruge dagen på?" og ender med at lave absolut ingenting eller se serier med en veninde en hel dag. Kender i det?

Outfittet er fra Northside - denim shorts og all stars... Så bliver det vist ikke mere klassisk? :-)

4 kommentarer:

  1. Vild med looket, er især glad for tasken samt bæltet, hvor er de forresten fra? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bæltet er fra Gina Tricot og tasken er fraa H&M :-) Og forresten mange tak! :-)

      Delete
  2. Hvor er du da lækker! Om end det ser koldt ud? Jeg frøs i hvert fald til Northside ;)

    Jeg kan 100 % følge dine tanker! Man er simpelthen nødt til en gang i mellem at minde sig selv om, at det er det virkelige liv der kommer i første række! Og derfor skal man også kun blogge når man har lysten til det og kan finde tiden til det!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, mission solbrune ben kommer jo ikke til at ske hvis jeg bliver ved at gemme dem væk under jeans :-P Men jeg frøs faktisk ikke :-) Det var ganske varmt synes jeg faktisk :-)

      Og forresten er jeg virkelig glad for at du kan følge mine tanker om at blogge når tiden er der :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -