8 Jun 2013

Ny grøn sommerfavorit

 photo lil6a_zps9a901e85.jpg  photo lil1-5_zps38b49901.jpg  photo lil8_zps4ddd5cd3.jpg  photo lil3-4_zps2ff3f9bd.jpg  photo lil7_zps97fcf875.jpg
Shirt: H&M, Skirt: COS, Shoes: Marni for H&M

Endelig fik jeg taget et outfit-billeder med denne nederdel, som jeg virkelig er gået hen og blevet glad for! Jeg købte den for en lille måneds tid siden i COS, og den her grønne farve kan jeg ikke få nok af. Selve a-snittet er jeg også ret vild med, det er helt klart den stil nederdele jeg har flest af - og som jeg føler mig bedst tilpas i.
Jeg har også netop i dag købt den smukkeste nederdel i a-snit fra Acne, som jeg glæder mig til at "blære mig med" herinde snarest :-)

Jeg har besøg af Katrine og hendes kæreste denne weekend, og i kan tro det er hyggeligt. Håber i nyder jeres weekend, eller det der er tilbage af den :-)

2 kommentarer:

  1. Du ser også super fin ud i det outfit :) Rigtig godt til dig :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg rigtig glad for at du synes :) mange tak

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -