25 Jun 2013

Ohøj skipper!

 photo lil14_zpsa7adfaa1.jpg  photo lil19_zps4aa5b946.jpg  photo lil11_zpsb328533e.jpg  photo lil8_zps6f03db79.jpg  photo lil3_zps45b7ceba.jpg  photo lil20_zps1ee54d5e.jpg  photo lil22_zpsb9507b5a.jpg
Jeg har haft den skønneste weekend i Vejle. Her er mit outfit fra Lørdag, hvor jeg havde været på gengrugsjagt med Katrine. Efter vi havde jaget, tog vi forbi pandekagehuset, som er lidt et sted for kendere i Vejle og omegn. Det var første gang jeg besøgte stedet - og jeg elsker konceptet! Det ligger nemlig helt afsides - da man skal igennem mange små veje i skoven, for at finde det. Men det er så hyggeligt lige ud til Vejle Fjord - så hvis i nogensinde bevæger jer på de egne, synes jeg i skal tage en dessert her :-) Efter vi havde spist nogle vildt lækre pandekager så vi vores snit til at forevige dagens outfit i de smukke omgivelser, som jeg synes passede ret godt til min stribede sejlerkjole.

Kjolen er forresten ny - et af de mange udsalgskøb jeg "kom til" at gøre mig i Topshop! Synes jeg manglede en kjole i netop denne klassiske stil - men den måtte ikke blive kedelig. Jeg synes selve materialet og de skiftevise lodrette og vandrette striber var så fint, at det måtte være den der skulle med mig.

Hvad synes i om dette outfit?

10 kommentarer:

  1. Elsker dine billeder og din kjole..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Hosannah, det varmer <3

      Delete
  2. Tasken og kjolen er lige i øjet - og det er omgivelserne selvfølgelig også! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ja den navy-blå taske er også lidt sejler i farven i hvert tilfælde, hehe. Og tusind tak Carina! :-D

      Delete
  3. Du ser virkelig godt ud i den kjole :) Perfekt til dig :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er du sød, Karina. Det er jeg simpelthen så glad for at du synes :-)

      Delete
  4. Ej nogle skønne billeder :-) Og jeg er helt vild med din kjole, og tasken for den sags skyld :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak for din dejlige kommentar, det er jeg glad for, at du synes :-) Hav en dejlig aften

      Delete
  5. Jeg synes også at kjolen er RIGTIG fin :-) Er billederne fra Vejle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak - og ja det er de :-) de er taget lige ved siden af pandekagehuset ud til smukke vejle fjord.. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -