21 Jun 2013

Op- og nedture ved Northside

 photo lil11_zps6cd45aef.jpg

Lad os starte optimistisk:

Optur nummer 1: Jeg er typen der kan have optur en hel dag over at have fået en gratis pakke chokolade - til Northside var jeg så heldig at have fået "en gratis billet" pga. mit skønne job som fotograf hos Costume Streetstyle - tak! (Det er jo både et sjovt arbejde - og en del færre timers arbejde end nogle af staklerne i madboderne)
 photo lil12_zps3cc3cef2.jpg
Optur nummer 2: Koncerterne. Selvom mange af kunstnerne, for mig, var nogle jeg kun kendte et eller to numre på, så nød jeg lidt, at jeg for en gangs skyld ikke sad i kø til koncerterne, og blev presset og jokket på. I stedet stod jeg længere tilbage og rokkede lidt til de numre jeg kendte og hyggesnakkede til dem jeg ikke kendte :-) Den bedste koncert var helt klart Arctic Monkeys, som også var det band jeg havde glædet mig mest til - de spillede søndag, men jeg siger jer at "I bet that you look good on the dancefloor" også fik gang i festen lørdag!

Optur nummer 3: Northside er jo lidt en festival for dem der i virkeligheden er lidt for fine til at sove i telt.. Og jeg var så heldig at kunne låne en skøn seng at sove i - og spise brunch og tage et dejligt varmt bad hver eneste morgen.


 photo lil13_zpscb90ce4f.jpg
Optur nummer 4: Denne optur er ret led, men det er virkelig en af de største - dansemoves leveret af hende der stod foran mig til Fallullah - øj det var sjovt.

Optur nummer 5: Maden - virkelig lækker mad (men dyr). Jeg levede af Pulled pork burger, tarteletter og kebab-sandwich. Jeg synes i hvert tilfælde det var en del mere lækkert end hvad jeg har fået på de andre små festivaller jeg har besøgt i årenes løb.

Optur nummer 6: Jeg smadrede mirakuløst hverken tøj, sko eller kamera og fik ikke stjålet noget - det var jeg nu ellers ret forberedt på.. :-)

Og nu til nedturene:

Nedtur nummer 1: Palads-indgangen - uh jeg føler mig så VIP... men nej, det lå selvfølgelig et godt stykke fra pladsen - øv øv.. heldigvis skulle jeg jo kun derhen 1 gang...
 photo lil1_zps4eddfc1a.jpg
Nedtur nummer 2: ... nej jeg skulle ikke kun derhen 1 gang - og derfor følte jeg dobbelt - eller faktisk trippel nedtur, da jeg endte med at tage turen alle tre dage. 1. dag for at få mit armbånd, 2. dag for at få mit presse-klistermærke til mit kamera (som jeg underligt nok fik smuglet med alligevel fredag?) og 3. dag for at få det rigtige armbånd, da de havde valgt at give mig et en-dags til lørdag - hvordan jeg overhovedet kom ind fredag forstår jeg stadig ikke helt...

Nedtur nummer 3: Tømmermændene havde jeg set komme... Men jeg havde glemt mine solbriller - og virkelig brug for dem. Intet problem der er jo solbrillebikse overalt på en festival... Men ikke Northside - ikke før det var for sent i hvert tilfælde :-)

Lad os holde det ved de tre nedture, så jeg ikke bliver et alt for stort brokkehovede - for jeg havde jo egentlig en rigtig dejlig festival, med skøn musik, virkelig godt selskab (bl.a. denne dejlige dame) og dejlig stemning.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -