2 Jun 2013

Streetsstyle: Distortion Nørrebro

 photo blog5_zps30394370.jpg  photo blog3_zpsbf350af3.jpg  photo blog2_zps428d4f97.jpg  photo blog1_zpsa2842d51.jpg  photo blog4_zps848ebdc0.jpg  photo blog6_zps0a931898.jpg
Distortion for mig blev ikke vild fuldskab, da jeg skal til eksamen på tirsdag.. Men jeg måtte forbi denne københavnske gadefest, da det er en af de ting jeg virkelig har sat mig for at jeg skulle nu hvor jeg er flyttet hertil. Sikke en fest det var!

Det var oplagt at tage streetstyle, og det fik jeg også gjort inden jeg mødtes med nogle venner om onsdagen. Men sent på aftenen var det ikke ligefrem praktisk med et kamera i tasken, da jeg blev ret mast i menneskemængden - derfor valgte jeg ikke at tage kameraet med torsdag, og derfor har jeg desværre ikke nogle billeder fra Vesterbro.

Jeg havde faktisk regnet med, at stilen var mere ensformig til distortion med street-gear: kasketter og sneakers! Men heldigvis var der god variation i stilen, hvilket gør det lidt sjovere at tage streetstyle :-) Har i en favorit blandt disse piger?

Se flere af mine billeder på Costume Streetstyle - der kommer flere op senere.

6 kommentarer:

  1. Elsker simpelthen dine streetstyle billeder :) Det første er mit yndlings!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh, tusind tak! Det første er også klart blandt mine favoritter! :)

      Delete
  2. Godt arbejde! Hvor er de da lækre og velklædte alle sammen - Især er jeg vild med det første og det sidste outfit! Dem kunne jeg godt se mig selv i :)
    Og jeg er enig med Sophie - Elsker de her indlæg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Ida! Jeg er rigtig glad for, at i er positive om mine streetstyle-indlæg, da jeg faktisk har været lidt i tvivl om mine læsere egentlig synes om disse indlæg - så mange mange tak for den gode feedback :D
      Og de outfits du nævner kunne jeg også se mig selv i, særligt jakken på det sidste er da for blæret? :-P

      Delete
  3. Sikke nogle sindsygt inspirerende outfits - jeg elsker Distortion!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh, tusind tak Rikke :) jeg er også bidt af distortion :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -